jaka karta muzyczna ma nastepujace rzeczy:

Autor: Robert Frank (rfrankxxx_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 12 Jun 1998 - 09:15:47 MET DST

1. ful duplex
2. sprzetowy wavetable
3. kilka kanalow odtwarzania, aby kilka programow dajace jakies
dzwieki moglo pracowac jednoczesnie (Winamp, gadajace slowniki,
syntalk, itp)

Ja wiem, ze moge od razu kupic jakiegos GUSa albo AWE32, ale chodzi mi
o cos maksymalnie taniego.

Bardzo prosze o odpowiedzi na rfrank_at_friko.onet.pl
poniewaz nie moge sledzic tej grupy.

Robert Frank
Przy odpowiedzi usuń xxx z mojego adresu