Re: Propozycja organizacyjna dla grup - znowu!?!?!

Autor: Jacek Dabrowski (jdabrowski_at_w.pl)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 14:57:07 MET DST

-----Original Message-----
From: Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Date: 11 czerwca 1998 13:36
Subject: Re: Propozycja organizacyjna dla grup - znowu!?!?!

>A po co dzielic peceta ? Wystarczyloby, zeby kazdy pisal konkretnie i na
>temat, a jak nie ma nic do powiedzenia to zeby nie pisal w ogole i wiesz
>jaki bedzie porzadek ? Tyle ze jakos nikt sobie tego nie chce uswiadomic.
>Wystarczy jeden mail z pytaniem, na ktorego ktos glupio odpowie, potem 10
>gosci go opieprzy ze jest prymityw itp... i dlatego masz tak zawalona
>liste.

A wedlug mnie to nazwa tej listy jest mylaca. Pecet dla laika to to samo co
Windows,
aplikacje pod Windows itd... Dlatego reorganizacja tej grupy jest potrzebna.
Zaloze sie ze juz chyba nikt nie jest na tyle tepy, aby na grupie powiedzmy:
pl.comp.pecet.hardware napisac o systemie operacyjnym.

Pozdrawiam

--
Jacek Dabrowski
jdabrowski_at_w.pl