Re: Glowica do EPSON'a

Autor: Bojar (pibojar_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 10:48:57 MET DST

Epsona rozprowadza FFComputers
(reklama w srodku kazdej wiekszej komputerowej
gazetki) - serwis maja m.in. w Bielsku
Wyłączny dystrybutor na Polske
(tak piszą) to FOR EVER Sp. z o.o.
01-493 W-wa ul. F.Kawy 44
tel (02)638-97-82
        638-33-85 (mam nadzieje, ze jeszcze aktualny)
Niestety musisz kupic nowa glowice i nowy atrament
(inaczej sie nie da) - zainstalowac mozesz sobie sam
Daj znac na priv jakie masz z nia klopoty
to moze obejdzie sie bez kupna nowej glowicy
Pozdrawiam
Bojar

Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl> napisał(a) w artykule
<357E2B2A.6D4C9FCC_at_rsw.pl>...