Word 97 i drukowanie Polskich znaków

Autor: Wojciech Cieluch (eltech_at_si.onet.pl)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 00:37:54 MET DST

Witam

Mam drobny problem , który już wcześniej ćwiczyłem a teraz mi nie wychodzi .
Sprawa dotyczy drukowania polskich znaków w Wordzie 97 na drukarce CANON
BJC-240 . Zrobiłem co następuje : wyedytowałem klucze , otworzyłem zestaw
kluczy Hckey_Current_User/Software/Mocrosoft/Office/8.0/Word i utworzyłem
klucz o nazwie Canon BJC-240 (tak w systemie nazywa się moja drukarka ) i w
tym kluczu utworzyłem strunę Flags "8192" zamknąłem i zresetowałem komputer
i nie zadziałało powtórzyłem operację kilka razy i rezultat jest taki sam .
Wcześniej wpis o takiej lub podobnej treści działał i nie było problemu , co
do poprzedniego wpisu to do końca nie jestem pewien , obecny robiłem z
pamięci . Proszę o informacje gdzie popełniłem ewentualny błąd ?.

Wojciech Cieluch
eltech_at_si.onet.pl
cieluch_at_polbox.com

--