Re: Zoltrix 33600 - kupic czy nie ?

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 00:48:47 MET DST

> Adam Gasiorski napisał(a) w wiadomości:
> <357CD503.9409BAB_at_ci.comarch.pl>...

> Większość ludzi na tej grupi chwali Zoltrixy i ja również. Za 180 zł z VAT
> które dałem, dostałem naprawdę super modem. Nie będę się tu zagłębiał w
> jego
> dokładny opis ale jeśli chcesz coś więcej, to pisz na priva.
> Nie słuchaj ludzi, którzy mają jakieś tam USRy i uważają, że Zoltrix to
> dziadostwo. Wydali kupę szmalu i teraz im żal, że inni mają to samo za
> dużo
> mniejsze pieniądze.

powtorze raz jeszcze , przynies tego Zoltric\xa do mnei na moja linie , to
Ci wykaze roznice miedzy dobrym modemem a Zoltrixem. Ten drugi jest dobry,
jezeli masz dobra linie , brak dudnien i przesluchow. oraz sygnal taksujacy
co 3 minuty nie rozwala polaczenia. Na szczescie wiekszosc central to
centrale cyfrowe , i z Zoltrixami wspolpracuja poprawnie.

BTW. Mam Zyxela, ktory wynegocjowywuje predkosc 4800,7200 lub 9600 i ja
UTRZYMUJE. Rekord dlugosci polaczenia Zoltrixem to 6 minut. No i maja bardzo
kiepska instrukcje.
Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?