Re: Jaka karte Tv kupic do pceta.

Autor: Przemo (pbojdeck_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 18:33:44 MET DST

Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> napisał(a) w artykule
<m3ra14vq9g.fsf_at_intrepid.pm.waw.pl>...

> Znaczy nie mozna ogladac drugiego programu TVP, a czesto pierwszego?
> Hmm...
> --
> Krzysztof Halasa
> Network Administrator of The Palace of Youth in Warsaw

Mam taka karte, szumu zas nie. Problem w tym, ze nijak nie moge
uzyskac stereo na Averku. Wszystkie programy odbieram mono ale bez szumu.
Podlaczony jestem do Aster City na stegnach
w Warszawie.
Czy komus udalo sie sluchac programu w stereo na tej karcie ?

Przemyslaw Bojdecki