Re: Zoltrix 33600 - kupic czy nie ?

Autor: Krzysztof Grad (kmg_at_strefa.com)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 15:18:30 MET DST

Albo pleciesz głupoty, albo miałeś strasznego pecha. O to pierwsze Cię nie
podejrzewam, więc zostaje pech. WSZYSCY moi znajomi (włączając w to mnie)
mają Zoltrixy (od 14400 do 56000, 7 sztuk). NIKT jeszcze nie narzekał na
JAKIEKOLWIEK problemy, usterki lub awarie. O jakich problemach podczas
instalacji piszesz??? Jedynym problemem może być to że win standardowo nie
ma sterowników i trzeba je zainstalować z dyskietki ;))

PS. Po burzy to może paść KAŻDE urządzenie jeżeli jest podpięte do
niezabezpieczonej linii.

--
Krzysztof Grad      http://www.strefa.com/kmg
kmg_at_strefa.com  UiN:4720636  Częstochowa