Dysk DMA-2 i nie chodzi....szybciej

Autor: Michalik Mariusz (mickey_at_idg.com.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 16:25:47 MET DST

Hey!
Kupilem sobie dysk 4,3GB Caviara Ultra DMA, ale nie wiem za bardzo
jak zrobic, zeby chodzilo szybciej. Mam P166-MMX plyte ClorExpert.
Na kompakcie dolaczonym do plyty mialem jakies sterowniki, ale
zwalily mi caly system.Prosze kogos o pomoc jezeli ktos ma takie sterowniki,
a jak nie to przynajmniej prosze o wskazowki gdzie ich szukac
na stronie producenta plyty czy dysku, amoze sa jakies w miare
uniwersalne???

pozdrawiam

PS. Jezeli nie bedzie to duzy klopot to prosze o kopie wiadomosci na priva.

Mariusz Michalik
mickey_at_idg.com.pl