VELOCITY ????

Autor: JarekP (Jump_at_cybergal.com)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 15:02:58 MET DST

Czy to jest normalne , żeby karta PCI Velocity 128 pożerała 20 Mb ramu
?
i spowalniała komputer z pentium 166 MMX i 32 RAM do poziomu pracy
komputera z "386" i nie ma możliwości ustawienia własnych tzn.
Użytkownika !!!! ustawień i narzucała własne, uznane przez siebie
ustawienia. Chodzi mi tu o rozdzielczość i ilość kolorów możliwych do
wyświetlenia na monitorze. Normalnie bez obsługi STB Velocity monitor
wyświetla w "trukolorze" 1024*768 i nic nie miga , natomiast STB ustawia
tylko 640 * 480 w Hi kolorze i odświerzaniu 60 Hz i nie daje ustawić nic
innego !!!!. Mam monitor Daewoo 14V i według książeczki dołączonej do
niego jest wstanie wyświetlać 1024*768*75Hz Hikolor. Poza tym pojawiły
się
kłopoty z odtwarzaniem muzyki przez W95, tzn tam gdzie wcześniej grało
teraz niezawsze to chce robić. Mam kartę Primax (kopia Gravisa układy
oryginalne) 16 bitową. Może ktoś wie co zrobić, żeby pod W95 chciała
zawsze grać. Szczególnie są problemy gdy ma zagrać z pod programu
dosowego
(właściwie nigdy nie gra). Są również trudności z odtwarzaniem
niektórych
klipów wideo z państwa Płyt. Objawiają się one tym ,że karta zamiast
grać
co kilka sekund się dławi i parkocze. Tak było z ostatnio prezentowanymi
teledyskami z Chipa. Teledyski z 3 wstecz Chipa grają normalnie. Czy to
możliwe, żeby przyczyną tego zjawiska były sterowniki DirectX5 z STB
Velocity ???

      Dariusz Pietraszek

mapsc_at_wa.onet.pl