Re: Zoltrix 33600 - kupic czy nie ?

Autor: Sardo Numpsa (merz_at_kki.net.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 12:03:52 MET DST

Boleslaw Kaczmarski napisał(a) w wiadomoœci:
<3581466d.1237822_at_news.tpnet.pl>...
> [...]
>Zawsze dzialaja jak trzeba. Z Zoltrixami sa same klopoty. Niedosz, ze
>problem w instalacji to co i raz trafia sie zepusty egzemplarz, albo
>wadliwa CALA seria. Ostatnio kupilem Zoltrix 56 kbps i co???????
>Rozlacza sie 10 sekund. A numer wybiera w kratke tzn. co drugi raz.
>Spotkalem sie rowniez z przypadkiem, ze Zoltrix padl po burzy... druga
>rzecz to wykonanie. Jest to straaasznie tandetna konstrukcja. Mi na
>przyklad zalezy na wykonaniu sprzetu, pudelku itp. itd. Karta jest
>beznadziejnej jakosci. Chyba z odpadow. Podobnie jak pudelko...

Hello !

>Ostatnio kupilem Zoltrix 56 kbps i co???????

Czy ten Twój modem 56 kbps to jest HSP czy V\SP ?
Jesli ten pierwszy ,to zmien go na ten drugi !,a jesli
ten drugi to masz pecha .
Dowiedzialem sie w MegaBajcie (autoryz. dealer Zoltrixa )
ze HSP ma wiele reklamacji i choc jest tanszy to nie oplaca
sie go kupowac .
FM-56k V\SP jest drozszy i lepszy ze wzgledu na wlasnego
proca ,ale czy jest sens kupowac tak szybki modem na te sieci
które mamy .Tez mialem ten dylemat i kupilem 336 V\SP .
Tani ,choc nie sadze ze najlepszy ;poprostu dziala i juz .

Pozdrawiam ,Sardo