Partition Magic

Autor: Artur Dziubinski (artur_at_plaza.com.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 12:00:45 MET DST

Czy jesli podczas zmniejszania partycji NTFS (w Programie Partition Magic)
wystapil blad (nr bledu #46 jesli ktos sie na tym zna) to czy mam szanse na
odzyskanie znajdujacych sie tam danych? Obecnie, jesli uruchomie PM (z
innej partycji oczywiscie bo NT juz nie chodzi) to na partycji NTFS
pokazuje "checked failed".
Podczas ladowania NT kaze skontaktowac sie z adminem (niestety ja nim
jestem-jedyny user) lub wpisac "/CRASHDEBUG", gdzie, pewnie w boot.ini (jak
sie tam dostac) ale to chyba i tak nic nie da, skoro po zainstalowaniu
drivera NTFS dla DOS-a (byl na Chip CD 6/98 - jest tylko read-only)
pokazuje ze tam, gdzie byly najwazniejsze dane sa tylko jakies smieci.

Pozdrawiam

Artur Dziubinski
adziub_at_sgh.waw.pl