Re: Problem z Voodoo 2

Autor: Krzysztof Pralat (qservice_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Wed 10 Jun 1998 - 09:12:43 MET DST

>Kupilem wlasnie Voodoo 2 (Creative) i mam problem
>Otoz po jego zainstalowaniu, jest on widoczny we wlasciwosciach ekranu
>(mozna ustawiac rozdzielczosc, odswiezanie i ewentualnie wybierac wylaczanie
>pewnych opcji w zaawansowanych). Niestety urochamiane gry nie widza go.
>Dodane przez Creativa gry pokazuja takie problemy:
>Incoming - pojawia sie napis "Pallete burst, no suitable RGB texture format
>find" i gry uruchomic nie mozna.
>Ultimate Race Pro - pojawia sie dzwiek, lecz obraz pozostaje ciemny.
>
>Moj sprzet to: PII (300), 64 RAM, S3 Virge GX2 (4 Mb)

Zakladajac, ze nie przetaktowales procesora, szyny PCI, V2 w rejstrach i
nie przesadziles w setupie:
- sprobuj uruchomic gre przy wylaczonym D3D w Win95, a we wlasciwosciach V2
wlaczonym JEDYNIE wsparciu dla Glide'a
- sprawdz ustawienia czestotliwosci odswiezania dla poszczegolnych
rozdzielczosci; w razie potrzeby zmniejsz do 60Hz,
- jezeli miales przedtem V1, to sprawdz autoexec i usun ewentualne zmienne
srodowiskowe V1 oraz wpisy w rejestry Win95
Mam nadzieje, ze nie probowales uruchomic tych gier w rozdzielczosciach >
800x600?

Krzychu

P.S. A jak zachowuje sie karta w G-Police i Soccerze?