Re: USR Message Plus = 14400bps ?

Autor: Michał Grzeszczyk (grzeszcz_at_kki.net.pl)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 22:37:19 MET DST

Dnia Sun, 07 Jun 98 22:59:07 +0200, Mateusz Golab
<Mateusz.Golab_at_f66.n480.z2.fidonet.org> napisał(a):

> Ja nic nie chcę mówić, ale on powinien łaczyc sie na wiecej niz 14400... Ja
>juz rozmaiwalem z tymi skorwielami z TPsa i zawsze otrzymywalem odpowiedz, ze
>takl musi byc.
Gówno prawda ;-)
>Ja, za przeproszeniem, pierdole takie uslugi. Moj znajomy owszem,
>byl twardzielem i po pol roku przydzielili mu nowa linie, ale ja nie mam kasy,
>zeby codziennie dzwonic i wysylac czesto pisemka rozne w tym celu do TPsa...
Ja miałem podobny problem, tzn. Zyxel Elite 2864 łączył się
też tylko na 14400. Wystarczył tylko jeden telefon do
centrali i po kilku dniach kłopoty się skończyły. Przyszedł
majster, zrobił co trzeba, a modem śmiga teraz jak mały
samochodzik :-)
A przyczyną moich kłopotów była taka cholerna skrzyneczka z
napisem PCM 4A na mojej klatce schodowej. To coś umożliwiało
transmisję kilku rozmów w tym samym czasie przez jeden kabel
telefoniczny.
> Ogolnie, moim zdaniem jest to wina TPsa... Mozesz sporobowac zawalczyc.
Musisz poszukać takiej skrzynki u siebie i powiedzieć im o
tym. Dowiedziałem się, że w Warszawie wszystkie numery
7-cyfrowe zaczynające się od 6 są zbudowane na bazie PCM.

BYE

### Michał Grzeszczyk ###
e-mail: grzeszcz_at_kki.net.pl
UIN: 12218859