Re: OKO 591 Microline

Autor: R. Żyłła (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 19:48:44 MET DST

At 12:28 06-09-98 +0200, you wrote:
>A mnie wk.. ludzie ktorzy "wszystko wiedza"
>na tych ustawieniach nie dziala:
>Oki/Oki ML 591 Elite (ML znaczy MicroLine)
>Okidata/Okidata ML 591

  No to wziac instrukcje i zobaczyc czy nie ma tam
  malego DIP switcha do przestawienia na inny tryb,

  I co to znaczy "nie dziala" Za duze odstepy miedzy
  wierszami, przesuniete wiersze czy jeszcze co innego ?

  Na ogol te drajwery sa uniwersalne i albo pasuja
  do drukarki zgodnej z EPSONem o tej samej liczbie igiel
  albo do jakiegos IBM PRO XL albo cos podobnego.

  Malo jest drukarek zupelnie niezgodnych z tymi standardami.

--
Romek
      ~~~~ PeCetologia to nauka doswiadczalna ~~~~