Re: ASUS P2L97 - temperatura obroty

Autor: Jacek Dabrowski (jdabrowski_at_w.pl)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 12:46:11 MET DST

-----Original Message-----
From: Jacek Pniewski <jackpn_at_fuw.edu.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Date: 9 czerwca 1998 14:01
Subject: Re: ASUS P2L97 - temperatura obroty

[ciach]
>A czy mozna wylaczyc, lub zmniejszyc predkosc wirowania wentylatora
>w zasilaczu nie bawiac sie w zakladanie recznych wylacznikow
>i ciecie kabli?
>
>W trybie Stand-by przeciez prawie nic nie pracuje.

Wypadalo by miec do tego chyba jakis specjalny zasilacz, bo na 3 obudowy ATX
jakie widzalem, wiatraka zasilacza nie dalo sie wylaczyc. Wydaje mi sie, ze
producenci
po prostu boja sie spalenia zasilacza. Wedlug mnie nie jest to za bardzo
potrzebna funkcja.
Ja ze stand-by od 6 miesiecy skorzystalem moze z 5 razy :)
Pozdrowienia

--
Jacek Dabrowski
jdabrowski_at_w.pl