Re: JAKA plyta

Autor: Mariusz Mierzejewski (marset_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 11:10:52 MET DST

Łukasz Bajoński wrote:

> Do mojego się nie przyznawał, musiałem posłużyć się wyszukiwarką
> producentów na podstawie numeru BIOSu z www.motherboard.org :(

To trochę dziwne. Mają przecież rozbudowaną witrynę w Sieci, etc. Czyzby
chronili się przed klientami własnych produktów? To po co by robili te
wityne z driverami i BIOS'ami?

> Tylko z tego że są najtańsze i działają ;->

No, chyba tylko nie z tego powodu. Nie są może rakietami, ale działają
całkiem znośnie (czyt. sprawnie i szybko) jak na tę cenę.
Pozdr

--
		Mariusz Mierzejewski
		mailto:marset_at_friko3.onet.pl