Re: Zoltrix 33600 - kupic czy nie ?

Autor: Artur Gatty (gatty_at_kki.net.pl)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 10:36:14 MET DST

Dlaczego nizszej kategorii sprzetowej?
Dlatego, ze tanszy?
Uzywam takiego modemu i nie spotkalem sie z jakimikolwiek problemami, wbrew
opiniom na tej grupie rozlacza prawidlowo. Zawsze laczy z deklarowana
predkoscia, funkcje voice dzialaja idealnie. Nie zamienil bym go na zadne
pieciokrotnie drozsze amerykanskie badziewie.

Artur Gatty
gatty_at_kki.net.pl
Adam Gasiorski napisał(a) w wiadomoœci: <357CD503.9409BAB_at_ci.comarch.pl>...