Re: JAKA plyta

Autor: Mariusz Mierzejewski (marset_at_friko3.onet.pl)
Data: Mon 08 Jun 1998 - 18:00:09 MET DST

Wojciech Giersz wrote:

> Jezeli to jest PCChips, to jego TXPro w 80% przypadkow nie jest Aladdinem,
> tylko VP1.

Nie wiem skąd się tego dowiedziałeś, ale dotychczas miałem dostęp do
kilku płyt na PC-Chips okraszonych nazwą TX Pro i każda po bliższym
przyjrzeniu się programem diagnostycznym, okazywała się być oparta na
chipsetach Acer Labs. Ali 1531/1543, a to jest numeracja chipsetów
Aladdin IV+.
Pozdr

--
		Mariusz Mierzejewski