Re: Lite-on 16x

Autor: R. Żyłła (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Mon 08 Jun 1998 - 16:15:59 MET DST

At 11:18 06-08-98 +0200, you wrote:
> [...]
>krecic. Kolejne proby koncza sie wyswietleniem komunikatu o bledzie
>przerwania 24. Probowalem chyba wszystkiego, ale jedynym co da sie zrobic
>jest wyjecie napedu na kilka dni i wlozenie go spowrotem, wtedy wszystko
>dziala OK, ale po pewnym czasie blad znow sie pojawia. Wyczyscilem CMOS i
>RAM, zmienialem tryby PIO, przestawialem date systemowa, szukalem wirusow,
>usunolem wszystkie dane z dysku (MBR tez), wczytalem jeszcze raz winde -
>nic. Warto zaznaczyc, ze naped jest IDE ATAPI, podlaczony jako secondary
>master, i ze CyberDrive20x i Philips12x dzialaja na tym sprzecie w 100%

    Zabezpiecz mu prawidlowe chlodzenie.
    Jesli w komputerze nad nim jest pusta przestrzen
   to na czolowce zaloz wentylatorek, ktory bedzie mu
   dmuchal wzdluz gornej scianki. W niektorych sklepach
   komputerowych sa odpowiednie czolowki z wbudowanymi FANami.
   Jak takiego niemasz w okolicy to wez zwykla zaslepke 5 calowa
   wywierc w niej duza dziure i kilka mniejszych i zaloz maly
   wentylatorek od procesora 486 (mozna tez na klej)

>Mam zaczac wierzyc w sily nadprzyrodzone i kupic sobie wykrywacz duchow,
> czy moze mozna to jakos racjonalnie wyjasnic?

  Fizyka i "Ruch ciepla i wymmieniki" - II rok studiow na
  niektorych wydzialach politechniki.

--
Romek
      ~~~~ PeCetologia to nauka doswiadczalna ~~~~