Re: SB 64 PCI, AWE itp

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Mon 08 Jun 1998 - 08:53:41 MET DST

On Fri, 05 Jun 98 09:56:06 +0200, "roman_at_silesia.pik-net.pl"
<roman%silesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org> wrote:

>Marek Nazarko wrote:
>
>[...]
>
>W helpie WinGroove jest wyraŸne ostrzeżenie, że do grania na klawiaturze się
>nie nadaje ze względu na opóŸnienia.

No właœnie - dlatego pytam, bo ja opóŸnienie mam, a Vindex pisze że
nie ma. A jeœli nie pod Wingroove do pod Yamahš - też nie ma?
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)
http://www.geocities.com/Area51/Vault/6606/index.html
CSBI Webmaster http://www.csbi.com.pl