Re: Modem Zoltrix 33,6

Autor: Sardo Numpsa (merz_at_kki.net.pl)
Data: Mon 08 Jun 1998 - 08:11:57 MET DST

Tomasz Hrycuniak napisał(a) w wiadomości:
<6le3ud$qnf$2_at_korweta.task.gda.pl>...

>Moim zdaniem będzie to wina linii telefonicznej, centrali itp. Mam taki sam
>modem i u mnie nie chce przekroczyć 21600. Najlepiej sprawdź ten modem na
>innej linii (w innej dzielnicy) i pewnie sam się przekonasz, że czasem
>jest 33600 a czasem i 14400 (przy tym samym komputerze, sterownikach itd.)
>Niestety Zoltrix jest modemem kiepskiej jakości (wierz mi, mam go już dość
>długo i chętnie bym zmienił na USR lub Zyxel, ale te ceny !!!) i przy
słabej
>linii odstawia różne cuda. Twoje 28800 to i tak dobry wynik !!!
>
>Tomasz Hrycuniak
> [...]
Hello !
Też używam Zoltrixa
336 VSP ,predkosc jaka osiagam wynosi
26400 na 90 % polaczen .Raz mialem 28800 pare dni temu
ale co z tego jesli polaczenie urwalo sie nie wiedziec czemu.
Jestem pewien ze to wina łączy TPSA .>
Jeszcze jedną rzecz nadmienić chciałem że łączę się nie przez
TPSA tylko przez serwer Elnetu w Bydgoszczy ,ale kable i tak należą
o TPSA .
Pozdrawiam ,Sardo