W jaki sposob najlatwiej polaczyc ze soba dwa modemy?

Autor: SwInKy (swinky_at_WYTNIJTOkki.net.pl)
Data: Sun 07 Jun 1998 - 18:39:49 MET DST

Witam.

Problem jak w temacie. Chcialem sie polaczyc z kolega poprzez linie
telefoniczna za pomoca programu hyper terminal. Zaznaczylem opcje
czekaj na polaczenie i gdy kumpel dzwonil do mnie to nie dalo sie
"odebrac telefonu" gdyz takiej opcji wogole nie znalazlem. Czy ktos
moglby mi pomoc. Z gory dzieki za ewentualna pomoc.

Pozdrawiam,
  SwInKy