Re: Gear 4.2 i Mitsumi 2801TE

Autor: Piotr Borkowski (piotrb_at_kki.net.pl)
Data: Sat 06 Jun 1998 - 16:02:23 MET DST

Witam
Już raz pisałem o tym kiedyś, Mitsumi 2801 TE to IMHO straszny szajs. Miałem
takie dwie i żadna nie działała dobrze, a właściwie wcale nie działała.
Czytać płyty owszem ale nagrać to już nie....... Według sprzedawcy to wina
była mojego komputera bo niestandardowe konfiguracje (a widział kto
standardowe?) no i wogóle to K6 i tylko 64MB RAMu i takie tam pierdoły.
Zamieniłem ją na Philipsa CDD3610 i cudownie wszystkie dolegliwości
zniknęły, płyty się nagrywają, dają się czytać wszędzie........ A właściwie
to nie wszędzie. Nagrałem dla znajomego płytkę takiego ciemnego TDKa. U mnie
było ok u niego nie czyta..... Pytam go jaki ma CDROM a on mówi że
Mitsumi..... Ręce opadają.
Wywal w cholerę te gówno i kup coś innego byle nie Mitsumi, a pozbędziesz
się kłopotu.

--
Piotr
email: piotrb_at_kki.net.pl
<35771442.9201022_at_news.polsl.gliwice.pl>...