Re: win95 w IBM PS/ValuePoint

Autor: Bartek Rajwa (rajwa_at_helios.mol.uj.edu.pl)
Data: Sat 06 Jun 1998 - 15:18:31 MET DST

Czesc,

Adam Szczupal:

> mam dziwny problem

Jak sie zastanowic to ten problem wcale nie jest dziwny, gdyz...

> mam IBM PS ( procesor 486DX2 , 30 MB ) i próbuje odpalić na nim 95.

Mialem taki sam przypadek z tym samym modelem komputera. Oficjalna
opinia serwisu IBM: Value Point nie zostal przetestowany do pracy z
Win95 i dlatego nie ma do niego driverow do klawiatury (na marginesie: z
Win 3.11 tez byly klopoty).

Podmienilem BIOS na najnowszy, uzylem driverow kbd od 3.11 i pewne
ofekty osiagnalem, tzn. czasem klawiatura dzialala (ale najczesciej
nie).

> może ma ktoś jakis pomysł?

Trzeba kupic nowy komputer. Z Value Pointa przyda sie pamiec i FDD.

Bartek Rajwa

--
|Bartek Rajwa                        rajwa_at_helios.mol.uj.edu.pl |
|When people declare the death of the mainframe I always wonder |