Re: baza danych firm

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sat 06 Jun 1998 - 01:13:33 MET DST

> CeBit Krakow mial i (sprze)dawal?? - lokalne firmy u nich sie
> reklamujace.
> Jakies 3 lata temu dostalem od nich kopie za friko
> cebit=centralne biuro inf.telef.
> nr musisz znalezc pod 913 :))
> pozdrawiam

Na targach rozdawali cos takiego. Katalog firm z branzy budowalnej , mogles
sobie wybrac np. firme, ktora strzyze trawniki.Nieststy nie wiem , czy jest
to nadal dostepne.ZObacze czy jest to (dla mnie)jeszcze dostepne , przeciac
to nie problem.
Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?