Re: Timestamp

Autor: Mariusz Pater (pamar_at_iname.com)
Data: Fri 05 Jun 1998 - 20:26:24 MET DST

>Data pliku to data jego utworzenia (czy tez ostatniej modyfikacji ???)
>(jak w DOS), TimeStamp zas to nowosc wprowadzona w VFAT (tj. >razem z
Win95) - jest to data i czas kiedy ostatni raz probowano >uzyskac dostep do
pliku (tj. aby go np.odczytac).

Trochę nie na temat, ale w nawiązaniu do dyskusji o wyższości WinComandera
nad innymi:
A może jeszcze ktoś z zażartych zwolenników WinComandera mógłby mi
powiedzieć w jaki sposób ustawić to cudo, żebym mógł zobaczyć kiedy dany
plik został założony, kiedy zmodyfikowany i kiedy korzystałem z niego?
pamar_at_iname.com