blad przy wypalaniu plyty

Autor: Maciej Bartkowiak (mbartkow_at_et.put.poznan.pl)
Data: Fri 05 Jun 1998 - 17:52:07 MET DST

Prosze o pomoc.

Zawsze korzystam z funkcji testowania/emulacji zapisu przed rzeczywistym
wypa-
leniem i conajmniej polowa plytek (nawet tych markowych, najwyzszej
jakosci)
wykazuje bledy. Nawet jednak, gdy proces testowania zakonczy sie
pomyslnie,
podczas rzeczywistego wypalania czasami proces urywa sie m/w w polowie
dlu-
gosci plyty i wyswietlany jest blad typu "GRI: Write Blocks failed:
Write
error-padding blocks added. Block 92267".
Zepsula mi sie 3. plyta z 4, ktore nagrywalem i zaczyna mnie ten problem
na-
prawde irytowac. Ten ostatni przypadek nastapil przy przy nagrywaniu na
predkosci 1x.

Komputer to Intel Pentium 200, z WinNT Server (ale pracuje jako
samodzielna
stacja, na razie bez obciazenia funkcjami serwisowymi w sieci).
Nagrywarka
Yamaha 426 podlaczona na SCSI, pracuje w zewnetrznej obudowie. Program
WinOnCD. Nie mam mozliwosci kupienia innej nagrywarki/innego
oprogramowania/
innego komputera (sa sluzbowe).

Prosze o porady, co moze byc zle w konfiguracji.

--
Maciej Bartkowiak
Institute of Electronics and Telecommunication     fax: (+48 61) 8782572