Re: Kto ma pomysl czyli awaria

Autor: Przemek Dargiel (przemek_at_writeme.com)
Data: Fri 05 Jun 1998 - 10:26:37 MET DST

Wojciech Nowakowski wrote:

> po starcie PC'ta, przed testem pamieci. ekran zostaje
> "zamrozony" nie wyswietlajac nic nowego; cociaz komputer w
> tle utuchamia sie prawidlowo (slychac np. uruchomienie
> Windows dzwiekowo).

 Miałem coś takiego ale troszeczkę inaczej. Po miękkim resecie (tylko po
miękkim) komputer nic nie wyświetlał, chociaż słychać było że normalnie
startuje i uruchamia Windows-y. Zgadnijcie co było przyczynš... walnięty
cache na płycie głównej. Niewiarygodne, a jednak prawdziwe.

ul. Z. Augusta 18/52; 76-200 SŁUPSK; POLAND
Work tel. +48 59 438871
If you have ICQ my ICQ# is 7866758
przemek_at_writeme.com
Przemek Dargiel