klopot z wyswietlaniem obrazu

Autor: Marcin G (marci_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 04 Jun 1998 - 19:19:37 MET DST

>Mam plyte TX 2 z wbudowana karta graficzna (SIS 4 MB) i dzwiekowa.
Mam problem przy grach takich jak Quake 2, Hercules. Podczas startu pojawia
sie czarny ekran i nic nie widac. Nie wiem co jest.
Instalowalem univibe i display doctor'a ale nic nie pomaga.
Czy ktos ma taka plyte lub wie co to moze byc?
Mam monitor 14' Hyundai DeluxScan- moze to jego wina?
---pozdrowienia---