Re: riva 128 czy 3dfx

Autor: Lucas (lucas_at_intercafe.krakow.pl)
Data: Thu 04 Jun 1998 - 18:15:36 MET DST

On Tue, 02 Jun 1998 08:53:44 GMT, Rafal Szmigiero <rafal_at_hamal.com.pl>
wrote:

>This is a multi-part message in MIME format.
>--------------88DE08BAF64C30E3D333085D

>1. Riva+Voodoo - W gierkach wykorzystujacych accel. bedzie w 9 na 10 razy
>wykorzystywany Voodoo.
>
>2. To juz lepiej: Matrox Millenium II+Voodoo. Matrox bez acceleracji ma lepszy dopal
> niz Riva bez accel.! Matrox jest niewiele drozszy.

Mam podobny problem i nie wiem na co sie zdecydowac.Czy kupic Rive
zamiast mojego starego S3 Trio 64 (MIRO), czy tez zostawic S3 i
dokupic Voodoo 2 (tylko nie wiem czy to ma sens, bo Monster1 przeciez
sie z S3 gryzl, a nie jestem pewien czy S3patch dziala z Voodoo2)
Robie takze troche w Maxie wiec moze by sie sprzydala
Riva+Voodoo2,pierwsze do pracy drugie do wiadomo czego, a S3 wylatuje
przez okno :-)))) Mam p233mmx i 64 DIMM(czy voodoo2 by na tym jakos w
miare przyzwoicie chodzilo?

LUCAS