Re: PC Opus - Super program !!!!!!!!

Autor: Jacek Wojaczynski (jacekwoj_at_writeme.com)
Data: Thu 04 Jun 1998 - 16:07:50 MET DST

"Adam Twardoch" <adam.twardoch_at_euv-frankfurt-o.de> wrote:
>A oglądaliście FARa -- następny prgram Jewgienija Roszala, autora RARa?
>To jest dopiero klon NC! 32 bity, długie nazwy, pełna oprogramowywalność,
>szybkość o której WC może tylko pomarzyć i... 450 KB na dysku.

Taaak, cosik słyszałem o tym FARze, że niby całkiem dobry...
Jak do tej pory używam DOS NAVIGATORA 1.50 (polecam), a jedyne
czego mi w nim brakuje to właśnie obsługa długich nazw WIN95

Czy ktoś wie skąd można ściągnąć tego FAR-a ? (najlepiej z Polski)
Czy FAR to shareware czy freeware ?

pozdrawiam

--
Jacek Wojaczynski