Re: LPT

Autor: Grzegorz Redlarski (gred=no=spam_at_kki.net.pl)
Data: Thu 04 Jun 1998 - 14:17:52 MET DST

On 23 May 1998 13:46:37 GMT, "Bronisław Wajszczyk"
<bwajszczyk_at_wel.wat.waw.pl> wrote:

>Czy ktoś posiada albo wie gdzie można znaleść str=erownik do ustawiania LPT
>do przesyłania danych. Chodzi mi o przesyłanie danych pomiędzy moimi
>aplikacjami

Mysle ze warto zajrzec pod:
http://www.fapo.com/ieee1284.htm
czy tez moze:
http://www.fapo.com/bytemode.htm
O ile pamietam, to taki pakiet do obslugi LPT kosztowal troche $$$$
ale na tych stronach, oprocz oferty takiego pakietu, bylo tez troche
praktycznych informacji o przesylaniu danych przez lpt w roznych
trybach.
gr
PS Pod jakim systemem ma to chodzic?