Re: Odświeżanie na monitorach Belinea

Autor: Jacek Machura (machuraj_at_friko3.onet.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 21:45:53 MET DST

Nie wiem jaka masz karte graficzna, ale prawdopodobnie problem wynika ze
zbyt malej czestotliwosci pracy RAMDACu tejze karty. Jesli zwiekszasz
czestotliwosc odswiezania (czyli odchylania pionowego) , rozdzielczosc,
liczbe kolorow, zwieksza sie czestotliwosc jego pracy. Jesli wiec
przesadzisz z tymi parametrami, to RAMDAC moze pracowac na granicy swoich
mozliwosci. Moze oczywiscie tez sie zdarzyc, ze monitor ma za slabe
paramtery (raczej watpliwe). Wydaje mi sie tez ze moze byc jeszcze inna
przyczyna. Mianowicie na wyjsciu kazdej karty graficznej znajduje sie filtr
(chodzi o niezaklocanie radia itp). Niemarkowi producenci montuja filtr "na
wyrost" aby spelniac wymogi Unii Europejskiej. Byc moze w Twoim przypadku
jest jak pisze i to powoduje nieostrosc. Proponuje tez zajrzec do Chipa
10/97

--
         Jacek Machura
e-mail: machuraj_at_friko3.onet.pl
<01bd8e82$11658340$0100007f_at_opium>...