Re: "Warczacy" CDROM

Autor: Hitower (hitower_at_juni.com.pl)
Data: Thu 04 Jun 1998 - 10:48:23 MET DST

Slawomir Marczynski napisał(a) w wiadomości:
>"Centralnosc" otworu nie ma nic do rzeczy.
Z tym sie nie zgodze.. przeciez wyciszalem kazda plytke do tej pory.

>(patrz: /tensor momentu bezwladnosci/).
Od momentu zaliczenia fizyki na polibudzie, przestala mnie interesowac ;)

>Nalepiac? Nie radze - jeszcze sie odklei wewnatrz napedu i...
No coz, ja to robie na wlasna odpowiedzialnosc. Co do naklejek
od metkownicy... czy probowales je kiedys zerwac??
Jak juz nakleisz dobra nalepke to AMEN. Sama nie ma prawa
odpasc, a i z recznym usunieciem jest klopot - klej jest dobry.
(biore pod uwage kilka tys. obr./min.)

=== Marcin Kulas, http://www.netaxis.com/~skulmaftp/hitower ===
=== hitower_at_juni.com.pl or hitower_at_priv.onet.pl ===