Re: użytkownicy modemów zotrix FM336i VSP

Autor: The Great Cornholio (przemneu_at_zst.bytom.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 22:01:52 MET DST

Ja też mam w/w model i również mogę się tym chwalić, gdyż nie zawsze za
umiarkowane pieniądze można kupić coś fajnego.

Jeśli mowa o łączeniu na 33.6, to przyznam, że najniższa prędkość z jaką się
łączyłem, to 31.2 - ale zdarza się to dość rzadko - poza tym tylko 33.6

Jeśli chcesz o coś zapytać, to może pomogę - wal wtedy na priva
POZDRAWIAM!!!