Re: Pomocy!

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Thu 04 Jun 1998 - 08:41:27 MET DST

Karol Nowak wrote:

> Czy ktos wie jak podlaczyc przewody przy kablu midi u wejscia do karty
> dzwiekowej?

Czy chodzi Ci o to jak podlaczyc kabel MIDI (zakonczony 5-cio stykowym zlaczem
DIN - takim jak dawniej uzywano w sprzecie audio) ze zlaczem Game/MIDI karty
dzwiekowej ? Jesli o to, to niestety nie jest to proste, gdyz wymaga to ukladu
dopasowujacego a dokladniej przeksztalacajacego sygnaly z i do karty dzwiekowej
(tj. interfejsu MIDI) na ten sam sygnal ale w tzw. petli pradowej. Tj. nie jest
to proste polaczenie pinu ktoregos tam z ktoryms tam... Uklad ten nie jest
skomplikowany (jeden uklad scalony TTL, transoptor i pare elementow biernych)
ale jesli nie znasz sie na elektronice to radzil bym po prostu kupic taki
interfejs w sklepie (trzeba poszukac ale mozna znalezc) ew. pozyczyc/kupic
odpowiedni kabel od posiadacza 'pudelkowej' wersji SB AWE32 albo 64 (uklad
dopasowujacy jest tam wbudowany w ktoras ze wtyczek).
Jesli masz smykalke do elktroniki to mozesz to sobie sam zmontowac ale nie wiem
czy mam w domu schemat (moze byc w moim poprzednim domu w Lodzi). Moge poszukac.
Chcesz - daj znac na priva...

> Karol Nowak
> antol_at_kim.com.pl

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |