Re: Nagrywanie plyt audio - problem

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Thu 04 Jun 1998 - 08:38:50 MET DST

"Krzysztof Grad" <kmg_at_strefa.com> wrote:
>Słyszałem od znajomego DJ'a że odtwarzacze Technicsa mają problemy z
>nagrywanymi płytami, mówił coś o jakimś nowym układzie, czy coś takiego,
>który sprawia problemy. Twierdzi też że takie problemy są tylko w
>Technics'ach...

>Krzysztof Grad http://www.strefa.com/kmg

tu sa dwa problemy:
1.zgrywanie DAO, zeby zgrywal na plyte jednym ciurkiem, bez przerywania
    zapisu na przejsciach utworow
2.nagrywalne plyty sa "ciemniejsze" od tloczonych. a "cudowny" technics
   moze byc przystosowany do waskiego zakresu wspolczynnika odbicia swiatla
   przez plyte.

na czym wlasciwie polega problem ? czyta tylko pierwszy utwor (p.1)? czy te
wogole nie czyta plyty (p.2)?