Re: Bios 1.62 do VIPERA 330!

Autor: Robert Szymczyk (szymczyk_at_tu.kielce.pl)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 15:31:27 MET DST

->>> JERRY <<<- <jurekt_at_miramex.com.pl> wrote:
> Jest juz nowy Bios do karty Diamond Viper 330
> wersja 1.62 - na stronie www.diamondmm.com lub www.cadena.com.pl.
> Prosze o dobre rady, jak bezpiecznie upgradowac bios karty graficznej, tj,
> w razie "wpadki" moc powrocic do starerj wersji biosa
> Pozdrowienia

> JERRY <jurekt_at_miramex.com.pl>

Ja wlasnie ostatnio zrobilem upgrade biosu karty . Chodzi normalnie,
bez wiekszych problemow (Jeszcze nie wiem, czy lepiej, obo zbyt krotko)
Stary bios zgralem programikiem do zgrywania biosow kart graficzntch
(http://mops.uci.agh.edu.pl/~mrosiek/bin/Savebios.exe)

                        Pozdr.
                                Rob.

--
            |           Robert Szymczyk            |