Re: Co wybrac Intel czy Cyrix

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 04 Jun 1998 - 00:14:32 MET DST

Marcin G napisał(a) w wiadomości: ...
>jak Pentium Intel'a
>Lepiej kup Pentium lub K6

Wlasnie. Nie wiem jak u was, ale dzisiaj wzialem cenniki z kilku sklepow
(w Lublinie) i mi szczeka opadla. K6200 kosztuje cos okolo 300 zl, a 233
niewiele wiecej. Mam wiec i ja pytanie: czy warto w zwiazku z tym
kupic K6 zamiast intela, jezeli nie mam zamiaru grac namietnie?
Mam na mysli Quaki i inne tego typu bardzo wymagajace gry.
Pozdrowienia

--
         Harry (Misiek)