Re: K6 !!!problem!!!

Autor: Paweł R. (sq8crv_at_ab6qv.qnet.com)
Data: Tue 02 Jun 1998 - 23:14:45 MET DST

The Great Cornholio napisał(a) w wiadomości:
<6kk8cj$4ah$2_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
[...]
>mojej płyty znalazłem liczne upgrade do BIOSów - do mojej niestety nie
> - i pisało tam wyraźnie, że "unowocześnienie" BIOSu nie może >zamienić
>."zwykłej" płyty w płytę obsługującą MMX - wynika z tego, że chyba wiele
>.starszych płyt nie działa (przynajmniej teoretycznie) z MMX. Ja też
>miałem
[...]

Czy płyta będzie obsługiwała cpu z mmx czy nie zależy od możliwości
uzyskania odpowiednich napięc zasilających procesor.
proc. z mmx zasilany jest dwoma napieciami: jedno dla rdzenia procesora
; drugie dla wejscia/wyjscia. Fizycznie wygląda to tak, ze na płytach z
obsługa proc. z mmx jest jeden stabilizator(na odpowiednie napiecie)
napięcia wiecej. I juz.

---
 e-mail:
     Internet: pawel_at_leto.ks.lublin.pl