Re: Problemy z nagrywarką CD

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 19:49:43 MET DST

Jan Wilkosz wrote:

> Domin 'Alien' Wnek <domin_at_elektron.pl> napisał(a)

> To ze dane do nagrywania sa pobierane z urzadzenia IDE (HDD),
> a nie ze SCSII.
>
> Jan Wilkosz
> <wilkojan_at_free.polbox.pl>

Niby racja... ale to i tak nie ma wiekszego sensu - bo przeciez w takim
ukladzie to np. system by sie ladowal z bledami, bylyby problemy przy
kopiowaniu czegokolwiek miedzy dyskami i partycjami itp. I temat tej
dyskusji bylby 'popsul mi sie komputer' a nie 'nagrywarka nie dziala'.

;-)))

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek
http://www.kki.net.pl/decay