Re: Exec PKLite - czym to sie je ? Off-topic

Autor: Marek L. Kozak (marko_at_terabajt.com.xx)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 09:50:35 MET DST

"R. Żyłła" wrote in message
<3.0.5.16.19980602195947.2c37d3ec_at_ck-sg.p.lodz.pl>...
> Ktorego Unpacka ? jaki autor ?
Ten który mam faktycznie się nie nadaje, bo ma zupełnie inny nagłówek i
służy do packów typu L91.

> Jest na wszelkich SImtelach oraz np na mirrorze SACa we Wrocku jest pelno
> unpakerow roznego pochodzenia i jakosci. Wiekszosc z nich rozkompresowuje
> cos zrobionego PKLitem nawet wersja PRO.
Mógłbyś podać jakiegoś URLa ?

>1) Jesli to jest Windowsiany program to te unpakery nie rozpakowuja
Na pewno jest DOSowy.

>2) Moze ten naglowek jest wpisany specjalnie zeby zmylic przeciwnika ?
> Obejrzyj takze koncowke programu.
Plik jest trochę dziwny początek jest upakowany - widać teksty, w których
brakuje liter ale dalej jest chyba już normalnie, bo napisy są całe.

Pozdrawiam,
Marek L. Kozak
Przy odpisywaniu emailem zamień 'xx' na 'pl'