Re: Problemy z nagrywarką CD

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 18:53:01 MET DST

Jan Wilkosz wrote:

> Moze E-IDE generuje bledy???
> Sproboj wyrzucic wszystkie urzadzenia z drugiego kanalu E-IDE
> lub/i skrocic tasmy do IDE.
> (Kiedys zetknalem sie z podobnym problemem
> i wlasnie takie bylo rozwiazanie.)
>
> Jan Wilkosz
> <wilkojan_at_free.polbox.pl>

Jakie IDE???????

Przeciez nagrywarka jest na SCSI... wiec co ma do niej CD-ROM na IDE?

A tak a propos adaptera SCSI: ktos mowil, ze ten Adaptec 1520 jest
kiepski...

U mnie chodzi Yamaha 2260 na adapterze NCR (teraz juz Symbios Logic)
815... razem z dwoma innymi urzadzeniami. Oczywiscie wszystko jest bez
zarzutu! Czy ktos ma jeszcze jakies watpliwosci odnosnie Adapteca kolegi

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek
http://www.kki.net.pl/decay