Re: Vobis

Autor: Marcin Pasternak (mzimu_at_beton.hyperreal.art.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 17:20:39 MET DST

On Wed, 3 Jun 1998 09:55:40 +0200, "Lesław Ródź"
<lechu_at_oskarwegner.com.pl> wrote:

>Co do Vobisu pozwole sobie wtracic swoje trzy grosze.
>Dwa lata temu Akademia Rolnicza w Szczecinie kupila kilkanascie kompow z tej
>firmy. Byly to jeszcze 486 DX ile nie pamietam. Psulo sie doslownie wszystko
>od monitorow przez flopy, dyski karty, plyty, zasilacze..... Obecnie na
>AR-ce widzialem kilka obodow od tego szmelcu (w srodku wiekszosc czesci
>wymienionych). Mozna wprawdzie argumentowac ze studenci sa w stanie
>zniszczyc kazdy sprzet (to argument serwisu Vobisa) ale bez przesady. Bylo
>to dwa lata temu, moze teraz jest inaczej.

Rok temu kupiłem w Vobisie P133, i raczej jestem zadowolony.
Tzn. jestem średnio zadowolony, że dano mi instrukcję
do płyty nieco innej niż posiadam, za to jestem bardzo
zadowolony z obudowy. Wcześniej miałem obudowę marki
maxymalny Tajwan, o którą można było się pociąć ;)

pozdrawiam,

Marcin
mzimu_at_hyperreal.art.pl, m_past_at_inet.com.pl
http://www.hyperreal.art.pl/mzimu
http://emul8.bydnet.com.pl