Re: Epox MVP3

Autor: TM (tomekm_at_aist.s3000.krakow.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 16:05:33 MET DST

Witam.
Plyta MVP3CM - hurtownia, ktora to sprzedaje (ale nie dla koncowego klienta)
to SYSTEM 3000 przy ul. Labiszynskiej 21A w Warszawie i przy ul. Bociana 6 w
Krakowie
http://www.system3000.com.pl
http://www.epox.com
polecam http://www.anandtech.com/reviews/motherboards/epox/mvp3c-m.html
Plyta byla testowana przez jedna z krakowskich firm handlowych i wypadla
znakomicie -> firma nie oddala testowych plyt - KUPILA je bardzo szybko.

Pozdrawiam.
Tomek