plyty na TXPro

Autor: Krzysztof Grad (kmg_at_strefa.com)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 11:31:22 MET DST

Czy warto kupować płyty główne oparte na chipsecie TXPro z AGP i MMX wraz z
procesorem Intel Pentium 200mmx???

Ostatnio nie jestem "namacalnie" obeznany w sprzęcie, a teoria doradza ten
zakup. Jak to działa naprawdę??? Przede wszystkim czy jest stabilne pod
win95/98, NT, Linuxie???

Może lepiej rzucić się na VP3???

Proszę o poradę, pentiaka kupuję na góra pół roku, potem przechodzę na P II.
Szkoda mi teraz wydawać sześć baniek na ASUSA.

--
Krzysztof Grad      http://www.strefa.com/kmg
kmg_at_strefa.com  UiN:4720636  Częstochowa