Re: Twardy a miekki reset - roznice

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 13:59:51 MET DST

Mi(C)rus69 <mikrusik_at_polbox.com> wrote:
> Czesc,

> Niestety najczesciej czesciowo winny jest hardware ( tworzace bufory
> dynamiczne ) oraz ... niestety czesto systemy operacyjne ( tu
> 'caldero-
> waty DOS'). Szczegolnie widoczne ( w przeszlosci ) bylo to dla sprze-
> towo cachewanych kontrolerow dyskow twardych tak IDE, jak i SCSI
> ( na plycie kontrolera byla oddzielna RAM ).

Coś mi się zdaje, że to jednak mój sprzęt nawala. Kiedyś mój dysk nie
chciał współpracować z CD-ROM'em kumpla. Znalazłem na to radę: włączam
komputer, czekam, aż dysk ruszy i - guzik RESET. Pomagało. :) Ale o ile
to potrafię zrozumieć (dysk potrzebował trochę czasu), to różnice w
zarządzaniu pamięcią Upper czy High są przy moim stanie wiedzy o
komputerach nie do pojęcia...

> Pozdrawiam - Mi(C)rus69

Ja również pozdrawiam

Artur