Re: jest sposób na tańszy dostęp

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 13:37:26 MET DST

On Tue, 2 Jun 1998 20:09:16 +0200, "Bartłomiej Kosik (B.K.)"
<bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl> wrote:

[...]
>jakiś
[...]
>A kiedy będą we Wrocławiu? No niech ich ktoś poprosi.....!

A kiedy w Katowicach...?

We Wroclawiu chyba niepredko :-(.

Pare miesiecy temu wyczytalem w lokalnej gazecie, ze Netia dostala
licencje na Katowice. Zmarnowalem sporo jednostek TP SA po to by sie
dowiedziec numeru Netii a potem by sie dodzwonic do N. Wreszcie mi sie
udalo. Sympatyczny rozmowca powiedzial, ze to potrwa, a kiedy to on
nie wie, nie wie tez, czy bedzie kablowo czy radiowo. Wiec jezeli we
Wrocku nie bylo nawet info o otrzymaniu zgody ML na obsluge, to chyba
nie predko...
Monopol ma sie dobrze.

Pozdrawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA