Problemy z Aver TV Phone

Autor: Robert Ługowski (robert_l_at_normax.com.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 11:42:42 MET DST

Hey!
Od 3 dni jestem półszczęśliwym posiadaczem karty Aver TV Phone. Mam z nią
niestety następujący problem:
- nagrywanie sekwencji działa przerażająco tj. nawet przy najmniejszym
okienku i braku kompresji (15 klatek na sek.), przy ustawionej najgorszej
jakości i przy zrzucie bezpośrednio do pamięc nagrywają się przeciętnie 1-2
różne klatki na sekundę (program raportuje ich dużo więcej przy 30% strat,
ale są to te same klatki powtórzone) i to z jakąś czkawką i zakłóceniami. Do
karty podłączony jest następujący sprzęt: P133, 32MB RAM HD 1.6GB Caviar, S3
Virge 4MB, AWE32. Czy jest to zależne od mocy procesora i w jakim stopniu.
Przy tym sposobie przechwytywania video telekonferencja to raczej czysty
obłęd.
- fonia w TV ma odwróconą fazę między kanałami. Nie przeszkadzałoby mi to za
bardzo gdyby nie fakt, że na głośnik niskotonowy jest podawana suma L i R,
więc zamiast niskich tonów mam tylko charczenie przy przesterowaniu gdy
mieszacz nie wyrabia (na słuchawkach jest ok). - co można z tym zrobić?

Robert Ługowski
e-mail: robert_l_at_normax.com.pl ICQ:2577583