Re: Bug w K6

Autor: Paweł Paluszyński (palchom_at_kki.net.pl)
Data: Wed 03 Jun 1998 - 09:47:37 MET DST

Konrad Zdziechowicz napisał(a) w wiadomości:
<3%Zc1.6372$%y4.3444482_at_news.tpnet.pl>...
>Czy wie ktos cos na temat bugow w procesorach K6 AMD.
>Niedawno uslyszalem od kolegi ze takie istnieja.
>Sam posiadam K6 i tym sie rozni od K5 (mego wczesniejszego proca) ze
potrafi
>sie ni z tego ni z owego zawiesic !!!!!!
>Prosilbym o Wasze spostrzezenia.
> Konrad

Tylko co CI sie zawiesza komputer czy procesor?
Jezeli komputer to moze to byc wina: pamieci operacyjnej, plyty glownej,
procesora, nieodpowiednich sterownikow, wirusa, oprogramowania.
Jezeli sprawdziles wszystkie inne podzespoly w swoim komputerze (testowales
pare dni na innej plycie, pamieciach itp.) to znaczy, ze to wina procesora.
Jezeli jest na gwarancji to go zareklamuj. Pracowalem na wielu komputerach z
K6 i jezeli wszystkie pozdespoly byly sprawne to nigdy mi sie ni z tego ni z
owego nie zawieszal.

Pawel Paluszynski
palchom_at_kki.net.pl